EnglishFrancaisРусский
S. Daukanto a. 3, LT 01122 Vilnius
tel. 8 706 64 154 , faks. 8 706 64 145
 

Paieška

Ieškoti

Asta Meškėnaitė

Specialistė atlieka šias funkcijas:

  

  • priima pašto bei tiesiogiai įstaigų ir pasiuntinių atneštas siuntas;
  • patikrina Skyriuje gautos korespondencijos būklę, grąžina siuntėjui korespondenciją, kuri nėra adresuota Lietuvos Respublikos Prezidentui ar Kanceliarijai;
  • gautą korespondenciją pažymi gavimo spaudu bei suskirsto ją į registruotiną ir neregistruotiną;
  • registruotiną korespondenciją perduoda registruoti, neregistruotiną - įtraukti į neregistruotinų dokumentų apskaitą kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje;
  • perduoda siuntas Lietuvos Respublikos Prezidentui, Kanceliarijos kancleriui, valstybės tarnautojams ir darbuotojams;
  • kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje vykdo siunčiamų dokumentų apskaitą, formuoja siunčiamų dokumentų registrą, tvarko ir siunčia pašto siuntas bei vykdo jų apskaitą;
  • teikia asmenims bendro pobūdžio informaciją telefonu;
  • patikrina, ar parengti dokumentai atitinka dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus bei yra tinkamai įforminti kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje;
  • konsultuoja Kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus dokumentų rengimo klausimais;
  • pristato Lietuvos Respublikos Vyriausybei ir ministerijoms skirtus pasirašyti Lietuvos Respublikos Prezidento dekretų projektus bei įstatymų rengimo dokumentus ir pasirašytus dekretus - Lietuvos Respublikos Seimui;
  • kaupia dokumentus, susijusius su Skyriaus funkcijų vykdymu, juos sistemina, formuoja bylas ir registrus pagal patvirtintą Kanceliarijos dokumentacijos planą bei saugo juos Kanceliarijoje nustatyta tvarka;
  • vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Kanceliarijos strateginiai tikslai.

    

Specialistė turi atitikti šiuos reikalavimus:

  

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, darbą su kompiuterizuotomis dokumentų valdymo sistemomis;
  • mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėti planuoti savo darbą;
  • sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
  • mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens A2 lygiu (pagal Europass);
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.
 

 

  

Darbotvarkė

Ieškoti darbotvarkėje

 
Prezidentė dalyvavo sparčiausiai augančių Lietuvos įmonių apdovanojimų ceremonijoje „Gazelė 2014“




 

Lankytojų statistika

Iš viso apsilankė: 76070694

Šiandien apsilankė: 364

Dabar naršo: 198

© 2011 Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija, biudžetinė įstaiga.
S. Daukanto a. 3, LT-01122 Vilnius
tel. 8 706 64 154, faks. 8 706 64 145, el. paštas: kanceliarija@prezidentas.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre. Juridinio asmens kodas: 188609016
Sprendimas: Fresh media
 
 
Prašome pranešti apie netikslumus.