EnglishFrancaisРусский
S. Daukanto a. 3, LT 01122 Vilnius
tel. 8 706 64 154 , faks. 8 706 64 145
 

Paieška

Ieškoti

Asmenų aptarnavimas

  Asmenų aptarnavimo skyriaus veikla 

Asmenų aptarnavimo skyrius yra Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos struktūrinis padalinys, tiesiogiai pavaldus Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos kancleriui. Asmenų aptarnavimo skyrius pagal nustatytą tvarką Prezidento kanceliarijoje organizuoja asmenų aptarnavimą.

Skyriaus specialistai priima prašymus bei aptarnauja asmenis, konsultuoja juos rūpimais klausimais ir teikia jiems reikalingą informaciją. Informacija teikiama ir telefonu. Skyriaus specialistai taip pat nagrinėja asmenų prašymus, skundus ir pranešimus, adresuotus Lietuvos Respublikos Prezidentui ir Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijai, į juos atsako, apibendrina prašymuose keliamas problemas, rengia pažymas ir jas teikia Lietuvos Respublikos Prezidentei.

    

Informacijos teikimas telefonu

Kanceliarijos turimą viešąją informaciją asmenims teikia atsakingas Asmenų aptarnavimo skyriaus specialistas  tel. 8 706 64154.

  

Asmenų aptarnavimas

  

Kanceliarijoje (įėjimas iš Universiteto gatvės) asmenys priimami kiekvieną darbo dieną:

  

● pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 iki 17 val.

● penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val.

● pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val.

  

Prašymų priėmimas

  

Asmenų prašymai priimami Kanceliarijoje (įėjimas iš Universiteto gatvės) kiekvieną darbo dieną:

● pirmadieniais-trečiadieniais nuo 8 iki 17 val.

● ketvirtadieniais nuo 8 iki 19 val.

● penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val.

● pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val.

Prašymai gali būti siunčiami:

● paštu:      S. Daukanto a. 3
                  LT- 01122 Vilnius

● el. paštu: kanceliarija@prezidentas.lt

● faksu: 8 706 64145

Rašytiniai prašymai turi būti tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine kalba, pasirašyti, nurodytas asmens vardas, pavardė ir tikslus adresas, kuriuo jis pageidautų gauti atsakymą, taip pat telefonas, jeigu asmuo jį turi.

  

  

Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijoje tvarka

  

Asmenų prašymų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijoje reglamentuoja Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijoje taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos kanclerio 2009 m. rugpjūčio 12 d. įsakymu Nr. 25A-276  (Žin., 2009, Nr.107- 4509; 2009, Nr.147- 6610; 2013, Nr.34-1678).

  

Prašymo pavyzdys

Viešosios paslaugos


Informaciją apie kitų valstybės institucijų teikiamas viešąsias ir administracines paslaugas surasite Elektroninių valdžios vartų svetainėje https://www.epaslaugos.lt/portal/
 

Informacija atnaujinta: 2014-01-03 08:50

 

  

Darbotvarkė

Ieškoti darbotvarkėje

 
Prezidentė dalyvavo sparčiausiai augančių Lietuvos įmonių apdovanojimų ceremonijoje „Gazelė 2014“




 

Lankytojų statistika

Iš viso apsilankė: 71649818

Šiandien apsilankė: 8218

Dabar naršo: 46

© 2011 Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija, biudžetinė įstaiga.
S. Daukanto a. 3, LT-01122 Vilnius
tel. 8 706 64 154, faks. 8 706 64 145, el. paštas: kanceliarija@prezidentas.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre. Juridinio asmens kodas: 188609016
Sprendimas: Fresh media
 
 
Prašome pranešti apie netikslumus.