Paieška |
Asmenų aptarnavimasAsmenų aptarnavimo skyriaus veikla Asmenų aptarnavimo skyrius yra Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos struktūrinis padalinys, tiesiogiai pavaldus Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos kancleriui. Asmenų aptarnavimo skyrius pagal nustatytą tvarką Prezidento kanceliarijoje organizuoja asmenų aptarnavimą. Skyriaus specialistai priima prašymus bei aptarnauja asmenis, konsultuoja juos rūpimais klausimais ir teikia jiems reikalingą informaciją. Informacija teikiama ir telefonu. Skyriaus specialistai taip pat nagrinėja asmenų prašymus, skundus ir pranešimus, adresuotus Lietuvos Respublikos Prezidentui ir Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijai, į juos atsako, apibendrina prašymuose keliamas problemas, rengia pažymas ir jas teikia Lietuvos Respublikos Prezidentei.
Informacijos teikimas telefonu Kanceliarijos turimą viešąją informaciją asmenims teikia atsakingas Asmenų aptarnavimo skyriaus specialistas tel. 8 706 64154. Asmenų aptarnavimas
Kanceliarijoje (įėjimas iš Universiteto gatvės) asmenys priimami kiekvieną darbo dieną:
● pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 iki 17 val. ● penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val. ● pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val.
Prašymų priėmimas
Asmenų prašymai priimami Kanceliarijoje (įėjimas iš Universiteto gatvės) kiekvieną darbo dieną: ● pirmadieniais-trečiadieniais nuo 8 iki 17 val. ● ketvirtadieniais nuo 8 iki 19 val. ● penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val. ● pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val. Prašymai gali būti siunčiami: ● paštu: S. Daukanto a. 3 ● el. paštu: kanceliarija@prezidentas.lt ● faksu: 8 706 64145 Rašytiniai prašymai turi būti tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine kalba, pasirašyti, nurodytas asmens vardas, pavardė ir tikslus adresas, kuriuo jis pageidautų gauti atsakymą, taip pat telefonas, jeigu asmuo jį turi.
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijoje tvarka
Asmenų prašymų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijoje reglamentuoja Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijoje taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos kanclerio 2009 m. rugpjūčio 12 d. įsakymu Nr. 25A-276 (Žin., 2009, Nr.107- 4509; 2009, Nr.147- 6610; 2013, Nr.34-1678).
Viešosios paslaugos
Informacija atnaujinta: 2014-01-03 08:50 |
Darbotvarkė
|
||
Lankytojų statistika
Iš viso apsilankė: 78948148 Šiandien apsilankė: 5102 Dabar naršo: 147 |